دانشجو فور یو

مرکز دانلود پایان نامه ,پروژه,تحقیق,مقالات و........

دانشجو فور یو

مرکز دانلود پایان نامه ,پروژه,تحقیق,مقالات و........

خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات

خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 90 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65
خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات

فروشنده فایل

کد کاربری 2036
کاربر

خط مشی کیفیت شرکت صنعتی دنده سازان ، تولید کننده انواع قطعات خودرو ، چرخ دنده و .... درراستای ارتقاء کیفیت محصولات خود و با هدف کسب سفارشات بیشتر ، استانداردهای مدیریت کیفیت ISO / TS 16949 : 2002 و ISO 9001:2000را الگوی مدیریت کیفیت خویش قرار داده وخطمشی کیفیت خود را بدین شرح اعلام می دارد: 1- تلاش در جهت کسب رضایت مشتریان از طریق شناسایی ، درک و برآورده سازی صحیح نیازها و انتظارات آنها 2- ارج نهادن به مقام انسانی کارکنان بعنوان با ارزشترین سرمایه های شرکت از طریق رعایت اصل احترام متقابل ، فراهم آوردن روابط صمیمی ، توجه به مسائل روحی و رفاهی آنها ، ایجاد فضای مناسب کاری برای آنها 3- ارتقاء آگاهی ها ، دانش و توانایی کارکنان از طریق اجرای آموزشهای تخصصی 4- جلب مشارکت فکری کارکنان از طریق دریافت و تشویق ایده های عملی آنها و گسترش فرهنگ کارگروهی 5- تعهد به بهبود مستمر فعالیتها از طریق تدوین ، اجرا و اندازه گیری اهداف کیفیت 6- حرکت به سمت ضایعات صفر از طریق انجام کلیه فعالیتها بطور صحیح و منظم و در موعد مقرر ، جلوگیری از تکرار اشتباهات ، کاهش انحراف از برنامه ها و تاکید بر ﭘیشگیری از خطاها

فهرست

تشریح عناصر سیستم مدیریت کیفیت

بهبود مداوم سیستم مدیریت کیفیت
نیازمندیهای مستندسازی
نظامنامه کیفیت
مسئولیت مدیریت
مسئولیت ، اختیار و ارتباطات
بازنگری مدیریت
عملکرد سیستم مدیریت کیفیت
ورودیهای بازنگری
مدیریت منابع
مهارت‌ها برای طراحی محصول

تحقق محصول / خدمات

طرح‌ریزی تحقق محصول

طرح ریزی پدیدآوری محصول – توضیحات تکمیلی

اندازه‌گیری، تجزیه و تحلیل و بهبود

بازرسی وآزمون اقلام دریافتی

بازرسی وآزمون حین فرآیند

بازرسی و آزمون نهایی

وضعیت بازرسی وآزمون


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.