دانشجو فور یو

مرکز دانلود پایان نامه ,پروژه,تحقیق,مقالات و........

دانشجو فور یو

مرکز دانلود پایان نامه ,پروژه,تحقیق,مقالات و........

اصول حسابداری در شرکتها و ادارات مختلف

تحقیق اصول حسابداری در شرکتها و ادارات مختلف در 33 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
اصول حسابداری در شرکتها و ادارات مختلف

فروشنده فایل

کد کاربری 3137
کاربر

تحقیق اصول حسابداری در شرکتها و ادارات مختلف در 33 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc


فهرست مطالب:

عملکرد

چگونگی انجام هزینه یابی برمبنای فعالیت ABC:

تحلیل فعالیتها:

جمع آوری هزینه ها:

هزینه های پرسنلی:

هزینه های غیرپرسنلی:

ردیابی هزینه ها تا فعالیت ها:

ارزیابی اقدامات انجام شده:

تحلیل هزینه ها:

محرکهای اصلی هزینه

محرکهای فرعی هزینه

نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری و پیشنهادات

مقدمه

نتایج تحقیق

مدل پیشنهادی فعالیتی هزینه

منابع:


چگونگی انجام هزینه یابی برمبنای فعالیت ABC:

در فصل دوم تحقیق چگونگی انجام هزینه یابی برمبنای فعالیت تشریح گردیده است که مراحل انجام کار را در پنج مرحله انجام داده است. موارد تشریح شده شکلی ایده آل و اصولی از پیشبرد کار می باشد. این کار بصورت عملی مانند موارد فصل دوم بشرح زیر انجام گردیده است.

تحلیل فعالیتها:

با بررسی عملکرد مالی و گزارشات منتشره از سوی کارگاه و با مصاحبه های انجام شده با مدیران ارشد شیلات و کارگاه، فعالیت اصلی تکثیرو پرورش ماهیان استخوانی جهت بازسازی ذخایر ماهیان دریای خزر می باشد. این فعالیتها که شامل تکثیر ماهیان و پرورش ماهیان بهمراه پاره ای از پروژه های تحقیقاتی که بصورت مقطعی و بصورت غیرمستمر می باشد، انجام می شودکه این فعالیتها از فعالیتهای اصلی کارگاه بهمراه هزینه های مربوطه از فعالیت اصلی کسر و جدا شده است. در تحلیل فعالیتها، فعالیت اصلی تکثیر ماهی و پرورش ماهی می باشد که بصورت تکثیر و پرورش ماهی سفید و تکثیر و پروش ماهی سیم است. در شکل ظاهر کار تکثیر و پرورش ماهی یک فعالیت تشخیص داده می شود. این در حالی است که حدود 40% از بچه ماهیان رهاسازی شده از بخش خصوصی خریداری می شود. لارو بچه ماهیان تولید شده از سوی شیلات به این بخش تحویل می گردد. و لاورها پس از پرورش، مجدداُ از ایشان خریداری می گردد. جدول زیر قیمت خرید هر قطعه بچه ماهی رهاسازی شده از بخش خصوصی را نشان می دهد. ارقام به ریال

1381

1380

1379

35

40

30

با مراجعه به جدول و مطالب فوق تفکیک فعالیتهای فوق در عین درهم بودن هزینه ها، قابل تفکیک بوده که این عمل در مرحله بعد توضیح داده می شود.

جمع آوری هزینه ها:

مرحله بعد از تحلیل فعالیتها اقدام به جمع آوری هزینه بوده است. اطلاعات هزینه ای مربوط به سالهای 1379 و 1380 و 1381 می باشد که شامل حدود 2500 سند بوده که در دو بخش اعتبارات داخلی و ملی تقسیم و نگهداری می شده است. جمع آوری
هزینه ها با مراجعه به تراز کل و معین جهت تعیین سقف هزینه آغاز و سپس با اقدام به سندرسی و با کمک از کارشناسان شاغل در کارگاه اعم از مالی و تخصصی به تفکیک هزینه در غالب هزینه های پرسنلی و غیرپرسنلی شد. برمبنای فعالیت تکثیر و فعالیت پرورش طبقه بندی گردید.

هزینه های پرسنلی:

با عنایت به زمان تکثیر و نفرات شاغل در امر تکثیر اقدام به استخراج هزینه های پرسنلی گردید که با استخراج هزینه های تکثیر و تسهیم هزینه های سایر قسمتها که در امر تکثیر مشارکت نمودند مابقی هزینه ها را به بخش پرورش اختصاص داده شد.


هزینه های غیرپرسنلی:

بخش عمده هزینه ها که درصد کمی از کل هزینه ها را نیز به خود اختصاص داده است مربوط به هزینه های غیرپرسنلی است. استخراج اطلاعات غیرپرسنلی نیز برمبنای
هزینه های مستقیم تکثیر و پرورش و هزینه های مشترک که متناسب با فعالیت تسهیم گردیده استخراج و طبقه بندی گردید. از مشکلات عمده جمع آوری هزینه ها، مشکل دسترسی به اسناد هزینه های ملی بوده است که بدلیل اجازه در انجام هزینه تا پایان تیرماه سال بعد دستیابی به آن مقدور نبوده است و این امر جمع آوری اطلاعات را که از مراحل اصلی کار بود برای اطلاعات سال 1381 مشکل نمود و موجبات تأخیر در تهیه تحقیق گردید. ضمناً در طبقه بندی هزینه های غیرپرسنلی هزینه های غیرمرتبط از مجموع هزینه ها کسر و مابقی بعنوان هزینه در فعالیتها گنجانیده شده است. وجود مغایرت در عملکرد و فعالیت ناشی از مورد اخیر است.

جهت دریافت فایل تحقیق اصول حسابداری در شرکتها و ادارات مختلف لطفا آن را خریداری نمایید


بررسی اثرات تجدید ارزیابی و نحوه عمل و کاربرد آن در شرکتهای تولیدی و صنعتی

بررسی اثرات تجدید ارزیابی و نحوه عمل و کاربرد آن در شرکتهای تولیدی و صنعتی در 191 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 154 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 191
بررسی  اثرات تجدید ارزیابی و نحوه عمل و کاربرد آن در شرکتهای تولیدی و صنعتی

فروشنده فایل

کد کاربری 3137
کاربر

بررسی اثرات تجدید ارزیابی و نحوه عمل و کاربرد آن در شرکتهای تولیدی و صنعتی در 191 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc


عموماً اطلاعات مورد نیاز هر یک از گروهای فوق توسط بخشهایی از حسابداری تهیه و تنظیم می‌شود مثلاً حسابداری مدیریت[1] وظیفه تعیین و تنظیم اطلاعات درون سازمانی را عهده‌دار بوده که عمدة اطلاعات برآمده از حسابداری مدیریت دارای ویژگیهای زیر می‌باشد:

1- گزارشهای مربوط به حسابداری مدیریت برای مقاصد خاص، تصمیمات معین و یا وضعیتهای ویژه بوده که این اطلاعات عمدتاً به صورت غیرروتین [2] و ساخت ناپافته تنظیم می‌گردد.

2- گزارشات حسابداری مدیریتی، بست به سطحی از هرم مدیریت یا سطوح برخوردارنده از اطلاعات که بدان گزارش می‌شود، به صورت تفصیلی ارائه می‌گردد.

3- تعداد و دوره تهیه گزارشات درون سازمانی در یک دوره ممکن است زیاد باشد.

4- با عنایت به مراجعی که اطلاعات مدیریت بمنظور تصمیم‌گیری آنها تهیه می‌شود، ممکن تبعیت از اصول و روشهای حسابداری در اولویت ثانویه قرار گرفته و عامل اصلی تدوین اطلاعات فایده‌مندی آن در تصمیم‌گیری و مرتبط بودن اطلاع با انواع تصمیم می‌باشد.

نمونه‌هایی از موارد کاربرد اطلاعات مربوط به گزارشهای درون سازمانی شامل: برنامه‌ریزی، بودجه‌بندی، کنترل، قیمتهای خرید و فروش، مدیریت موجودیها، مدیریت وجه نقد و بودجه بندی‌های جاری و سرمایه‌ای می‌باشد.

3- اهداف صورتهای مالی و اطلاعات حسابداری

اهداف اصلی صورتهای مالی ارائه اطلاعات فشرده و شکل یافته درباره وضعیت مالی، عملکرد مالی و گردش وجوه نقد یک واحد تجاری بوده که بر طیفی گسترده از استفاده‌کنندگان از اطلاعات و صورتهای مالی در اتخاذ تصمیمات اقتصادی مفید واقع گردد.

صورتهای مالی و اطلاعات حسابداری برآمده از سیستم‌های اطلاعاتی حسابداری همچنین نتایج وظیفه مباشرت مدیریت یا حساب دهی آنها در قبال منابعی که در اختیارشان قرار گرفته است را منعکس می‌نماید. استفاده‌کنندگان از اطلاعات و صورتهای مالی بمنظور اتخاذ تصمیمات اقتصادی، غالباً خواهان ارزیابی وظیفه مباشرت یا حساب دهی مدیریت میباشند. تصمیمات اقتصادی مزبور به عنوان نمونه شامل مواردی از قبیل فروش یا حفظ سرمایه‌گذاری در واحد یا واحدهای تجاری و انتصاب مجدد یا جایگزین نمودن مدیران جدید می‌باشد.

بدیهی است بدلیل اینکه اطلاعات و صورتهای مالی عمدتاً بیانگر اثرات مالی رویدادهای گذشته بوده و الزاماً در برگیرنده اطلاعات کیفی و غیرمالی نمی‌باشد. لذا برآورنده تمامی نیازهای اطلاعات طیف گسترده استفاده‌کنندگان از آن اطلاعات نبوده با اینحال صورتهای مالی نیازهای اطلاعاتی مشترک اغلب استفاده‌کنندگان را رفع می‌نماید.

4- اهداف گزارشگری مالی

با عنایت به آنچه که در قسمت اهداف گزارشگری مدیریت به شکل اجمالی بیان گردید، بیان اثرات اقتصادی رویدادها و عملیات مؤثر بر وضعیت و عملکرد مؤسسات و سازمانها برای اشخاص خارج از مؤسسه ذینفع و یا ذیصلاح به دریافت اطلاعات مذکور بمنظور کمک در اخذ تصمیمات مالی می‌باشند، می‌‌تواند به عنوان هدف اصل گزارشگری مالی بیان گردد. چارچوبها و ابزار اصلی انتقال اطلاعات به اشخاص مزبور صورتهای مالی بوده که اساساً در جهت دستیابی به اهداف بشرح زیر می‌باشد:[3]

1- گزارشگری مالی باید اطلاعاتی را فراهم نماید که برای سرمایه‌گذاران و اعتباردهندگان فعلی و بالقوه و سایر استفاده‌کنندگان در تصمیم‌گیریهای سرمایه‌گذاری، اعطای اعتبار و سایر تصمیمات مشابه مفید واقع شود.

2- گزارشگری مالی باید اطلاعاتی را فراهم نماید که سرمایه‌گذاران، اعتباردهندگان و سایرین را در ارزیابی امکان دسترسی به میزان وجوه نقد و نیز ارزیابی زمانی‌بندی و ابهام در مورد چشم انداز آتی جریان ورد وجوه نقد به واحد تجاری کمک نماید بدین خاطر که برآورد فوق به شدت به دورنمای نقدینگی آتی واحد تجاری بستگی دارد.

3- گزارشگری مالی باید اطلاعاتی را در مورد منابع اقتصادی واحد تجاری، حقوق نسبت به منابع مذبور و اثرات رویدادها، فعالیتها و شرایطی که منابع و حقوق مزبور را تغییر می دهد، ارائه کند.

4- گزارشگری مالی باید اطلاعاتی در مورد عملکرد واحد تجاری که از طریق اندازه‌گیری سود خالص و اجزای تشکیل دهنده آن بر مبنای فرض تعهدی مشخص می‌شود ارائه دهد.

5- گزارشگری مالی چگونگی تأمین و مصرف وجوه، استقراض و بازپرداخت دیون، توزیع سود سهام و سایر موارد توزیع منابع واحد تجاری بین صاحبان سهام و عوامل دیگری که ممکن است بر نقدینگی یا توانایی واحد تجاری در ایفای به موقع تعهداتش تأثیر گذارد را افشاء نماید.

6- گزارشگری مالی باید اطلاعاتی در مورد نتایج حاصل از نظارت مدیران بر منابع واحد تجاری در ایفای مسئولیتهایی که در قبال صاحبان سهام داشته‌اند را ارائه دهد.

اهداف پیش گفته تحت عنوان اهداف گزارشگری مالی بدان دلیل که با چارچوب و ابزار صورتهای ملی دست یافتنی می‌نماید، در این خصوص ایجاب می‌کند تا مجموعه‌ای از صورتهای مالی به طور جداگانه و نیز در مجموع در دستیابی به اهداف حسابداری دارای نقش و نماید می باشند. بدیهی است در شرایطی اطلاعات مندرج در صورتهای مالی این قابلیت را خواهند یافت که به نحو اصولی و به روشهای درست تهیه و ارائه گردند تا ضمن برطرف نمودن نیازهای اطلاعاتی استفاده کنندگان از صورتهای مالی، اطلاعات لازم را به منظور تجزیه و تحلیل های اقتصادی در سطح کلان را دارا باشد.

5- تاریخچه حسابداری برای ارزشهای جاری

1-5 پول، ابزار اندازه‌گیری و سنجش

با تبدیل سیستم پولی از پول فلزی که عمدتاً شامل طلا و نقره و سایر مسکوکات به پول اعتباری همانند چک و اسکناس، همواره شکافی بین روند تبدیل اسکناسها به معادل پول فلزی پشتوانه (طلا) ایجاد شد و هر چه روند مبادلات و تجارت بین‌المللی و مسائل خاص اقتصاد در کشورهای مختلف پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر می‌شد رابطه تبدیل اسکناس منتشره به معادل استانداردش بشدت کاهش یافته است به گونه‌ای که در حال حاضر مسأله تبدیل اسکناس به معادلش (طلا) تقریباً منتفی شده است. در این رهگذر پول که به عنوان ابزاری رای معاملات مورد استفاده واقع می‌گردید به وسیله ای برای سنجش ارزشها و نیز ابزاری به منظور حفظ و ذخیره ارزشها محسوب می شد به تدریج به کالایی مبدل گشت که خود میبایستی توسط عامل و ابزار دیگری مورد ارزشیابی واقع گردد و امروزه ملاک ارزش واحد اندازه‌گیری مبلغ اسمی پول نبوده بلکه قدرت خرید خدمات و کالایی است که می‌تواند در یک سیستم باز اقتصاد بین‌المللی مورد مبادله قرار گیرد.

قدرت خرید پول هر کشوری به عوام متعددی از جمله به قدرت و میزان تولیدات، ارائه خدمات به داخل یا خارج از کشور و نیز سیاستهای پول و مالی اقتصادی اعمال شده وابسته می‌باشد. همچنین سیاستهای جهانی و روند جهانی اقتصاد بین‌المللی اثرات قابل توجهی روی قدرت خرید پول کشورهای مختلف دارند.



فهرست مطالب :

فصل اول : کلیات

مقدمه

اهداف صورتهای مالی و اطلاعات حسابداری

اهداف گزارشگری مالی

تاریخچه حسابداری برای ارزشهای جاری

پول، ابزار اندازه‌گیری و سنجش

تاریخچه حسابداری ارزشهای جاری

تاریخچه حسابداری تغییر قیمتها در انگلستان

حسابداری تغییر سطح قیمتها در ایالات متحده امریکا

حسابداری تغییر قیمتها در استرالیا و کانادا

هدفهای حسابداری در بکارگیری شیوه‌ها و تدابیر جایگزین

تدابیر حسابداری

سود، تعریف و مفاهیم

سود حسابداری

تاریخچه و مفهوم اقتصادی سود

سود لذت روحی

مفهوم حفظ یا نگهداشت سرمایه

انواع مفاهیم نگهداشت سرمایه

مفهوم نگهداشت سرمایه فیزیکی

رابطه نگهداشت سرمایهو بازده سرمایه و برگشت سرمایه

حسابداری قیمتهای تاریخی تعدیل شده با استفاده از شاخص عمومی قیمتها (HC/CD)

تجزیه و تحلیل روشها و تدابیر حسابداری در شرایط تورمی

اقلام پولی و اقلام غیرپولی

تعدیل و ارائه مجدد بر حسب واحد پول ثابت

قیمت گذاری مستقیم

اقلام پولی و سود یا زیان قدرت خرید

طبقه‌بندی اقلام پولی و غیر پولی

حسابداری به ارزش طلا (Gold Value Accounting)

حسابداری تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت (Revalution of Accounting)

تجدید ارزیابی دارایی‌های، تعریف، اهداف

تفاوت در نرخ بازده سرمایه‌گذاری و نرخ بازده فعالیت

دارایی‌های قابل تجدید ارزیابی

ارزیابیان و ویژگیهای آنان

نحوه قیمت‌گذاری در تجدید ارزیابی دارایی ها

چگونگی محاسبه و ثبت مازاد تجدید ارزیابی

استهلاک، فروش و کنارگذاری دارایی‌های تجدید ارزیابی شده

تجدید ارزیابی مجدد

فصل دوم : ارزیابی تدابیر حسابداری و تجزیه و تحلیل تطبیقی

حسابداری قدرت خردی جاری (CURRENT PURCHASIN POWER ACCUNTING )

روش مورد عمل

سود یا زیان اقلام پولی- در عمل

سود یا زیان اقلام پولی- از نقطه نظر تئوری

مشکلات نظام حسابداری قدرت خرید جاری

ماهیت صورت مکمل

حسابداری بهای تمم شده جاری بر اساس گزارش آقای سندیلند

مفاهیم بنیادی

رد مفاهیم نظام حسابداری قدرت خرید جاری

بررسی تعیین سود تورم دارائیهای غیرپولی

توسعه مفهوم سود نگاهداری

تفکیک سود عملیاتی

روش مورد عمل

مشکلات حسابداری بهای تمام شده جای

مقایسه حسابداری قدرت خرید جاری و بهای تمام شده جاری

حسابداری قدرت خرید جاری (CCP)

حسابداری بهای تمام شده جاری

مفاهیم بنیادی

روش مورد عمل

ترازنامه حسابداری بهای تمام شده جاری

هدفها، آثار و نتایج متصور از تجدید ارزیابی

آثار تجدید ارزیابی

مکانیزمها و روشهای ارزیابی

فصل سوم : تجزیه و تحلیل آماری ، نتیجه گیری و پیشنهاد

نحوه جمع‌آوری اطلاعات

ضمائم و پیوستها

پرسشنامه

استاندارد بین المللی حسابداری شماره 15

گزارش آثار تغییر قیمتها

جهت دریافت فایل بررسی اثرات تجدید ارزیابی و نحوه عمل و کاربرد آن در شرکتهای تولیدی و صنعتی لطفا آن را خریداری نمایید


حسابداری برای سودهای نهایی توضیحات گزارش شده

حسابداری برای سودهای نهایی توضیحات گزارش شده در 44 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44
حسابداری برای سودهای نهایی توضیحات گزارش شده

فروشنده فایل

کد کاربری 3137
کاربر

حسابداری برای سودهای نهایی توضیحات گزارش شده در 44 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc


فهرست:

حسابداری برای سودهای نهایی

توضیحات گزارش شده

شرایط اندازه گیری

سودهای پایانی ،‌از طریق سود تعیین شده حقوق بازنشستگی یا طرح OPEB فراهم شده اند

* شرایط آشکارسازی

زمان مؤثر

هدف این صورتحساب

بهبودی گزارش مالی

گسترة و توانایی بکارگیری این صورتحساب

صورتحساب های مالی

سودهای کارمندان

اندازه گیری

سودهای پایانی

تشخیص سود پایانی در بدهی ها و هزینه ها در بهره های پول صورت حساب های بنیادین مالی

زمان موثر و انتقال

نتایج سودهای پایانی بر سودهای کارمندان دیگر

سودهای پایانی مربوط به سلامتی

میزان گرایش نرخ سلامتی

تشخیص

یادداشت آشکار سازی ها

تاریخ مؤثر و انتقال

APPendi کد گزاری دستورالعمل ها

اساس حسابداری

اندازه گیری و تشخیص سودهای پایانی

ادعاها و داوری ها

سودهای کارمندان سابق بجز سودهای حقوق بازنشستگی – گزارش کارفرما

سودهای پایانی


مکاتبات به منظور ارائه کردن توضیحات نوشته (گزارش )‌ شده:

شرایط، توضیحات گزارش شده . توضیحات باید به سرپرست تحقیق و عملکردهای فنی – پروژه شماره 13-25 به آدرسی که در زیر آمده، نوشته شوند. همچنین توضیحات می توانند از طریق پست الکترونیکی director @gasb.org ارائه شوند.

گزارش دولتی: بورد، گزارش دولتی را در مورد موضوعاتی که در این ارائه طرح نشان داده شده اند جدول بندی (یا زمان بندی ) نکرده است.

فایل های دولتی: توضیحات گزارش شده، قسمتی از فایل دولتی بورد خواهند شد و برای بازرسی در دفاتر بورد در دسترس خواهند بود. کپی از این مطالب ممکن است در ازای نرخ (هزینه ) مشخصی بدست بیاید.

سفارش ها:

هر شخص یا سازمانی ممکن است یک فتوکپی از این طرح ارائه شده – بنابر تقاضا و بدون هزینه تا تاریخ 11 مارس 2005 از طریق مکاتبه یا تماس با دفتر سفارشات GABS دریافت کند. به منظور کسب اطلاعات در مورد هزینه ها – برای کپی های اضافی و کپی هایی که بعد از این تاریخ درخواست میشوند لطفاً با دفتر قبول سفارشات در آدرسی که در زیر نشان داده شده تماس بگیرید.

بود استانداردهای حسابداری دولتی

4-1- خیابان مریت – کوچه هفتم

صندوق پستی 5116- 6856

شماره تماس: 0659-748-800-1

لطفاً کدپستی: 60GE را برای تولیدات ما بخواهید.

همچنین اعلامیه های GABS در وب سایت www.gasb.org ممکن است سفارش بدهند.

حق کپی با بورد استانداردهای حسابداری دولتی در سال 2004 است. کلیه حقوق محفوظ می باشد. حق استفاده از کپی ، از این کار، فقط برای استفادة شخصی یا درون سازمانی است و فروش یا انتشارات آن ممنوع می باشد. هر کپی دارای خط اعتباری زیر می باشد:

حق چاپ و تکثیر – 2004 از طریق بورد استانداردهای حسابداری دولتی می باشد. کلیه حقوق محفوظ می باشد و بدون اجازه ممنوع می باشد.

قابل توجة گیرنده – طرح ارائه شده:

بورد استانداردهای حسابداری دولتی به منظور پیشرفت استانداردهای دولت و حسابداری دولتی محلی و گزارش های مالی مسئول است. برای آنکه (a به اطلاعات مفید برای کاربران گزارش های مالی منجر خواهد شد و (b محکوم را که شامل ناشران – شنوندگان و کاربران گزارش های مالی هستند. هدایت و آموزش می دهد.

مراحل فرآیند هزینه، که ما قبل از توزیع استانداردهایمان بررسی کردیم، طراحی می شوند تا کمک به مشارکت عمومی بورد در فرایند تنظیم استانداردها کنند. بعنوان قسمتی از فرآیند هزینه ،‌ما این چهارمین تنظیم طرح ارائه شدة صورتحساب پیشنهادی در حسابداری را برای سودهای پایانی بیان می کنیم. این صورتحساب پیشنهادی بر راهنمای مربوط به سودهای پایانی خاص ارجحیت خواهد داشت که شامل انجمن ملی در 8 توضیح حسابداری دولتی با عنوان موضوعات خاص حقوق بازنشستگی همانطوریکه بهبود یافت، میشود و در جایگاه خودش شرایط اندازه گیری تشخیص و آشکارسازی را برای تمام اشکال سودهای پایانی ایجاد خواهد کرد.

ما نظرات شما را در تمام موضوعات این صورت حساب پیشنهادی – که در قسمت بعدی درج شده خواستاریم. چون این صورتحساب پیشنهادی،‌ممکن است قبل از اینکه بعنوان صورت حساب نهایی در آورده شود، کاهش یابد و مهم است که شما در تمام جنبه هایی که موافق هستید به همان نسبت که مخالف هستید اظهارنظر کنید. به منظور آسان کردن تجزیه و تحلیل ‌از توضیحات نامه ها (یا مراسله ها ) بهتر است هر وقت دلایل دیدگاه هایتان را بیان می کنید، شامل پیشنهادهایی باشد که معتقدید باید بررسی شوند.

موضوع:

پاراگراف 8 این صورت حساب پیشنهادی ، شرایط اندازه گیری در مورد سودهای مربوط به مراقبت های بهداشتی را توضیح می دهد که شامل سودهای مهمی می باشد که تحت عمل یکپارچگی تطبیق بودجه چند هدمن (COBRA) بوجود می آید. و این از طریق سود مشخص شده حقوق بازنشستگی یا دیگر طرح مزایای کارمندان سابق ایجاد نمی شود. تحت عنوان این طرح پیشنهادی – کارمندی که سود نهایی را در شکل سودهای مراقبت بهداشتی، در گروهی که شامل کارمندان فعال می باشد، عنوان می‌کند، نیاز دارد قیمت مراقبت بهداشتی برای کارمندان نهایی را از قیمت کارمندان فعال در گروه جدا کند. طرح پیشنهادی به چنین سودهای نیاز خواهد داشت تا براساس قیمت کل مطالبة پیش بینی شده ( یا قیمت تقریبی بیشتر که با سن تطبیق داده شده ،‌برای کارمندان نهایی اندازه گیری شود. این شرایط ، مانند همة تدارکات، صورت حساب پیشنهادی، نیاز ندارد برای آیتم های بی اهمیت به کار برده شود.

روش اندازه گیری پیشنهادی بستگی به روش اندازه گیری مراقبت های بهداشتی دارد که بعنوان قسمتی دیگر از طرح سود کارمندان سابق (OPEB) – طبق صورت حساب شماره 45 – با عنوان حسابداری و گزارش مالی توسط کارمندان دربارة سودهای کارمندان سابق بجز حقوق بازنشستگی پیش بینی می شود.

آیا با روش پیشنهادی بورد موافقید؟ چرا بله و چرا نه؟ اگر نه، چه راه حلی را پیشنهاد می کنید و چرا؟ (پاراگراف 8 و 29 از طرح ارائه شده را ببینید که شامل بنیان و اساس بورد، در نتایج اش برای توضیح این مسئله است.

..............................................................

1- برخی دولت ها سودهای در نظر گرفته شده را برای تسریع پایان ارادی کارمند از سرویس ها تهیه می کند – گاهی اوقات به انگیزه های ابتدایی حقوق بازنشستگی مراجعه می کند که ممکن است برای یک دورة‌کوتاه مدت پیشنهاد شود یا در برخی موارد ممکن است قسمتی از پیشنهاد طولانی مدت باشد. نمونه های سودها بطور معمولی بعنوان محرک هایی برای پایان های ارادی قید می شوند که شامل پرداخت های پول نقد (در یک زمان یا مدتها) – افزایش ها برای سود مشخص شدة حقوق بازنشستگی یا دیگر فرمول های سود کارمندان سابق (OPEB) و پوشش مراقبت های بهداشتی زمانی که غیر از اینها قید میشوند – می باشد.همچنین ، گاهی اوقات دولت ها ، سودها را برای کارمندان بعنوان نتیجة پایان های غیر ارادی مانند از کار بی کار شدن ها قید می کنند. نمونه های سودهای قید شده برای پایان های غیر ارادی شامل تفکیک و جداسازی – دسترسی مداوم به بیمة سلامتی از طریق طرح بیمة گروه کارمندان – مشاورین شغلی و سرویس های خارج از جایگزینی می باشد.

همچنین تداوم مراقبت های بهداشتی تحت عمل یکپارچگی تطبیق بودجة چند هدفی (COBRA) بعنوان نتیجة پایان های ارادی و غیر ارادی – در شرایط خاص پیش بینی می شود.

2- قبل از این صورتحساب ، راهنمایی برای کارمندان دولتی حسابداری و گزارش برای سودهای پایانی به یک شکل سودهای پایانی ارادی محدود میشد – یعنی سودهای پایانی خاصی – که بعنوان آن دسته از پیشنهادها برای دورة کوتاه مدت تعریف می شوند.

هدف این صورتحساب ، بهبودی گزارش مالی از طریق نیاز دولت ها به محاسبة سودهای پایانی مشابه در حالت های یکسان – در نتیجة افزایش قیاس پذیری صورتحساب های مالی است. این کار بوسیلة تهیه راهنما برای کارمندان دولتی به جهت اندازه گیری – تشخیص و گزارش بدهی ها و هزینه های مربوط به تمام سودهای پایانی صورت می پذیرد. که شامل سودهای پایانی ارادی (بدون محدودیت همچون یک دورة زمانی که طی آن سودها پیشنهاد میشوند) و سودهای پایانی غیر ارادی می باشد.

در نتیجه این صورتحساب بر راهنمای قبلی که مربوط به حسابداری برای سودهای پایانی خاصی بود ارجحیت دارد.

- استانداردهای حسابداری دولتی و گزارش های مالی (یا صورتحساب های ) مالی

- گسترة و توانایی بکارگیری این صورتحساب

3- این صورتحساب ، استانداردهای حسابداری و گزارش هالی مالی، در مورد سودهای پایانی را ایجاد می کند. همانطور که در این صورتحساب بکار رفته، سودهای پایانی ، سودهایی هستند که بوسیلة‌کارفرما ها برای کارمندان تهیه می شوند، همان طور که یک انگیزه، پایان خدمات را بالا می برد یا همانند یک نتیجة ارادی پایان نخستین (یا سودهای پایانی ارادی) یا بعنوان نتیجة غیر ارادی پایان نخستین از خدمات (یا سودهای پایانی غیر ارادی) . سودهای پایانی شامل انگیزه های اولیة بازنشستگی – سودهای تفکیک و جداسازی و دیگر سودهای مربوط به پایانی می باشد.

4- سودهای پایانی همانطور که در پاراگراف 3 توضیح داده شدند – در ماهیت از حقوق (یا مستمری) و سودها متفاوت هستند و شامل سودهای کارمندان سابق می باشند که یک کارفرما بعنوان جبران (یا غرامت) خدمات کارمند تخصیص می دهد. بنابراین سودهای کارمندان سابق (حقوق های بازنشستگی و OPEB ) که قسمتی از جبران یا غرامتی هستن که کارفرماها در مبادله . برای خدمات دریافت شده عرضه م یکنند از حوزة این صورتحساب خارج میشوند. شرایط حسابداری در مورد حقوق های بازنشستگی و OPEB در صورتحساب های شماره 27 – یعنی حسابداری برای حقوق های بازنشستگی توسط کارفرماهای دولتی محلی و کشوری – همانطور که بهبود یافته و در شمارة 45 یعنی حسابداری و گزارش های مالی توسط کارفرماها برای سودهای کارمندان سابق بجز حقوق های بازنشستگی – به ترتیب نشان داده می شوند.

5- شرایط این صورتحساب ، برای صورتحساب های مالی تمام کارفرماهای دولتی محلی و کشوری به کار می روند که سودهای پایانی را قید می کند.

این صورتحساب بر پاراگراف های 6 و 7 و 12 مربوط به انجمن ملی در حسابداری دولتی (دارای 8 توضیح ) بنام موارد حقوق بازنشستگی خاص و اصلاح پاراگراف 5 از 6 توضیح NCGA به نام یادداشت های مخصوص به آشکارسازی صورتحساب های مالی – پاراگراف 2 از صورتحساب GASB شماره 10 بنام حسابداری و گزارش های مالی دربارة ریسک مالی و موضوعات مربوط به بیمه – پاراگراف 44 از GASB شماره 25 بنام گزارش مالی مناسب برای طرح های مشخص سود حقوق بازنشستگی و یادداشت آشکارسازی ها برای طرح های مشخص بخشش و اهدا – پاورقی 2 و پاراگراف 39 از صورتحساب GASB شماره 27 – پاراگراف 81 از صورتحساب GASB شماره 34 بنام صورتحساب های اصلی مالی و گفتگو و تجزیه و تحلیل کارفرما برای دولت های محلی و کشوری – پاراگراف 9 و 46 دربارة صورتحساب GASB شماره 43 بنام گزارش مالی برای طرح های سود کارمندان سابق بجز طرح های حقوق بازنشستگی – پاراگراف 8 و 40 دربارة توضیح GASB شماره 6 بنام تشخیص و اندازه گیری بدهی ها و هزینه های خاص در صورتحساب های مالی بودجة دولتی، ارجحیت دارد.

* اندازه گیری و تشخیص سودهای پایانی را بر حسب شرایط تشخیص و اندازه گیری پاراگراف 8 ، بوسیلة پاراگراف 13 این صورتحساب – همانطور که قابل اعمال است و شامل قسمتی از قیمت سودهای پایانی هر کدام از تغییرات حاصله در قیمت های برآورد شده سودهای کارمندان دیگر مانند فقدان جبران (غرامت ) – در صورتی که بطور قابل اعتماد قابل اندازه گیری می باشد، محاسبه کند. به هر حال نتایج سود پایانی در قراردادهای کارفرمایان که سودهای کارمندان سابق را از طریق سود تعیین شده حقوق بازنشستگی یا طرح OPEB می کند باید بر طبق پاراگراف 14 این صورتحساب محاسبه شود.

جهت دریافت فایل حسابداری برای سودهای نهایی توضیحات گزارش شده لطفا آن را خریداری نمایید


حسابداری دولتی (موانع و راهکارها)

حسابداری دولتی (موانع و راهکارها) در 138 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 103 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 138
حسابداری دولتی (موانع و راهکارها)

فروشنده فایل

کد کاربری 3137
کاربر

حسابداری دولتی (موانع و راهکارها) در 138 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه:

نقش اساسی حسابداری دولتی ارائه اطلاعاتی است که استفاده کنندگان را در ارزیابی مسئولیت پاسخگویی و تصمیم گیری های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی یاری دهد و اصول و استانداردهای حسابداری دولتی اکثر کشورهای جهان نیز حول محور تأمین نیاز اطلاعاتی جهت پاسخگویی به مراجع پاسخ خواه یا مردم می گردد.

اصولاً سیستمها و روشهای حسابداری بخش عمومی نیز که در جهت اعتلای اهداف گزارشگری مالی و با الهام از اصول و استاندارهای بخش عمومی تدوین و اجراء می گردد باید اطلاعاتی را فراهم کند تا از یکطرف پاسخ خواه (مردم) بتواند عملکرد پاسخگو (دولت) را ارزیابی نمایند و از سوی دیگر پاسخگو مطمئن باشد اطلاعات لازم برای پاسخگوئی را در اختیار دارد.

در جوامعی که دولتها بر اساس رای مردم انتخاب می شوند و در نهایت قدرت تبلور ارادة مردم است مسئولیت پاسخگوئی دولت بر پایه این عقیده استوار است که شهروندان حق دارند بدانند و حق دارند حقایق را به صورت اظهارات علنی و از طریق مذاکرات عمومی با ایشان و نمایندگان ایشان، دریافت نمایند لذا گزارشگری مالی به عنوان یکی از اشکال علنی انتقال حقایق، نقن اساسی در انجام وظیفه مسئولیت پاسخگوئی، اطلاعاتی را برای شهروندان فراهم نماید تا از طریق آن عملکرد دولت را در چارچوب محدودیت های قانونی مصوب نمایندگان، ارزیابی نمایند.

دولت در دستیابی به اهداف خود و همچنین پاسخگویی در برابر مردم به استقرار و نگهداری سیستمهای کنترل داخلی قوی شامل سیستم حسابداری گزارشگری مناسب نیاز دارد گزارشگری دولتی از آن جهت اهمیت دارد که بخش جدا نشدنی پاسخگوئی است و مردم از طریق نظام گزارشگری شفاف و مطمئن قادرند از چگونگی ارائه خدمات جمعی و نحوه مصرف منابع آگاه شوند

لذا داشتن حسابداری دولتی مناسب و کارا به مسئولین و مقامات دولتی در امر پاسخگوئی کمک نموده و نیز به یاری آنها در اجرای وظایف می پردازد که در سرلوحه این وظایف تخصیص بهینه منابع اقتصادی در راستای محفق نمودن عدالت اجتماعی در جامعه انسانی است.

طرح مسئله :

در جوامعی که دولتهای حاکم از طریق آراء عمومی انتخاب می شوند، دولتهای منتخب مسئولیت دارند در مورد اعمالی که انجام می دهند به شهروندان خود پاسخ دهند. مسئولیت پاسخگویی دولتها را ملزم می کند برای مواردی نظیر تهیه منابع مالی، افزایش مالی، افزایش منابع مالی، هدفهایی که این منابع مالی برای تحقق آنها مصرف می شوند و همچنین چگونگی مصرف منابع مالی، دلایل منطقی ارائه نمایند. با توجه به اینکه ادای مسئولیت پاسخگویی در این قبیل جوامع به صورت اظهارات علنی صورت می گیرد، لذا نظام حسابداری و گزارشگری مالی دولتی یکی از ابزارهای اصلی انتقال اطلاعات مالی بوده و به دولت کمک می کند تا وظیفه پاسخگویی خود را به نحو صحیح و مناسب انجام دهد.

بر طبق بیانیه های مفهومی و استانداردهای مصوب حسابداری دولتی یک نظام مناسب حسابداری و گزارشگری مالی دولتی باید از یک سو به دولت کمک کند تا وظیفه پاسخگویی خود را به نحو مطلوب و صحیح ادا نماید و از سوی دیگر شهروندان و نمایندگان قانونی ایشان را در مورد ارزیابی مسئولیت پاسخگویی عمومی دولت یاری دهد. به لحاظ نقش اساسی و مهمی که نظام حسابداری و گزارشگری مالی در ایجاد تسهیلات لازم برای تحقق و همچنین ارزیابی مسئولیت مورد نظر ایفا می نماید، صاحبنظران و هیأتهای تدوین استانداردهای حسابداری، مسئولیت پاسخگویی را به عنوان زیر بنای محکم نظام حسابداری و گزارشگری مالی مورد تأکید و توجه قرار داده و هدفهای گزارشگری مالی دولتی را بر مبنای مسئولیت پاسخگویی تدوین نموده اند.بر اساس مشاهدات و اندوخته های تجربی و مباحث مطرح توسط صاحب نظران و مسئولان اجرایی کشور، به نظر می رسد نظام حسابداری و گزارشگری مالی دولت جمهوری اسلامی ایران ویژگیهای کامل یک نظام گزارشگری مالی مبتنی بر مسئولیت پاسخگویی را ندارد. در مورد کفایت مسئولیت پاسخگویی نظام حسابداری و گزارشگری مالی دولت جمهوری اسلامی ایران سؤالهای تحقیقی زیادی قابل طرح می باشد که اهم آنها به شرح زیر است:

1- آیا سیستم کنترل بودجه ای نظام حسابداری فعلی توانایی لازم برای کنترل برنامه ها، طرحها و پروژه های مصوب سالانه کل کشور را دارد؟

2- آیا مبنای حاسبداری مورد استفاده در نظام حسابداری و گزارشگری مالی دولتی از قابلیتهای لازم برای انعکاس اطلاعات مربوط به درآمدها و هزینه های واقعی سال مالی برخوردار است.

3- آیا نظام حسابداری و گزارشگری مالی دولت اطلاعات مورد نیاز در خصوص کنترل و استفاده صحیح از دارائیهای ثابت عمومی ارائه می نماید.

4- آیا نظام حسابداری و گزارشگری مالی اطلاعات مورد نیاز شهروندان و نمایندگان قانونی ایشان در جهت ارزیابی وضعیت بدهیهای بلند مدت عمومی اعم از داخلی یا خارجی را ارائه می نماید.

5- آیا نظام گزارشگری مالی دولتی اطلاعات مورد نیاز شهروندان را برای ارزیابی وضعیت مالی دولت، در قالب ترازنامه ارائه می نماید.

6- آیا نظام حسابداری و گزارشگری مالی دولتی اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی نتایج عملیات مالی در قالب صورت درآمد و هزینه و تغییرات در مازاد را ارائه می نماید.


فهرست مطالب:

فصل اول

1-1) مقدمه

1-2) طرح مسئله

1-3) هدف تحقیق

1-4) اهمیت موضوع

1-5) فرضیه های تحقیق

1-6) پیشینه تحقیق

1-7) تعریف مفاهیم و واژگان تخصصی

فصل دوم

2-1) کاربرد حسابداری و گزارشگری مالی دولتی

2-2) استفاده کنندگان حسابداری دولتی

2-3) مبنای حسابداری

2-3-1) مبنای نقدی

2-3-2) مبنای تعهدی کامل

2-3-3) مبنای نیمه تعهدی

2-3-4) مبنای تعهدی تعدیل شده

2-3-5) مبنای نقدی تعدیل شده

2-4) اصول بنیادی حسابداری دولتی

2-4-1) اصل قابلیت‌های حسابداری و گزارشگری مالی

2-4-2) اصل حسابهای مستقل

2-4-2-1) ضرورت قانونی اصلی لزوم نگهداری حسابهای مستقل

2-4-2-2) انواع حسابهای مستقل در حسابداری دولتی

2-4-2-2-1) حسابهای مستقل برای وجوه دولتی

2-4-2-2-1) حسابهای مستقل برای وجوه سرمایه

2-4-2-2-3) حسابهای مستقل برای وجوه امانی

2-3-4) اصل تعداد حسابهای مستقل

2-4-4) اصل گزارشگری دارائیهای سرمایه‌ای

2-4-5) اصل حسابداری بدهیهای بلند مدت

2-4-6) اصل معیار اندازه‌گیری و مبنای حسابداری صورتهای مالی جامع دولت

2-4-7) اصل بودجه بندی و کنترل بودجه‌ای

2-4-8) اصل طبقه‌بندی حساب وجوه انتقالی، درآمد، مخارج و هزینه

2-4-9) اصل گزارشگری مالی سالانه

2-5) رابطه حسابداری دولتی و بودجه

2-6) مفهوم مسئولیت پاسخگوئی

2-7) ضرورت مسئولیت پاسخگوئی

2-8) دامنه مسئولیت پاسخگوئی

2-9) مبانی قانونی مسئولیت پاسخگوئی

2-10) مبانی مسئولیت پاسخگوئی در ایران

2-11) پاره‌ای از نارسائیها و نواقص موجود در دستورالعمل جدید حسابداری دولتی

2-12) موانع توسعه حسابداری دولتی در ایران

فصل سوم

3-1) مقدمه

3-2) جامعه آماری

3-3) روش نمونه‌گیری

3-4) ابزار اندازه‌گیری

3-5) روش جمع‌آوری اطلاعات

3-6) روش آماری مورد استفاده در تحقیق

فصل چهارم

4-1) مقدمه

2-4) فرضیه‌های تحقیق

4-2-1) فرضیه اصلی تحقیق

4-2-2) فرضیه فرعی تحقیق

4-2-2-1) فرضیه فرعی شماره یک

4-2-2-2) فرضیه فرعی شماره دو

4-2-2-2) فرضیه فرعی شماره سه

4-3) آزمون آماری فرضیه‌ها

4-3-1) تحلیل کیفی مشاهدات از طریق توزیع فراوانی مطلق و نسبی آنها

4-3-2) آزمون آماری فرضیه‌ها بر طبق قانون t استیودنت

4-3-2-1) آزمون tبرای فرضیه فرعی شماره یک

4-3-2-2) آزمون tبرای فرضیه فرعی شماره دو

4-3-2-3) آزمون tبرای فرضیه فرعی شماره سه

4-3-2-4) آزمون tبرای فرضیه اصلی

4-4) فراوانی و درصد پاسخگوئی به سوالات هر یک از فرضیه‌ها

فصل پنجم

5-1) مقدمه

5-2) نتیجه‌گیری از فرضیه فرعی شماره یک

5-3) نتیجه‌گیری از فرضیه فرعی شماره دو

5-4) نتیجه‌گیری از فرضیه فرعی شماره سه

5-5) نتیجه‌گیری از فرضیه اصلی تحقیق

5-6) نتیجه‌گیری کلی

5-7) پیشنهادات

5-8) منابع و مأخذ

5-9) پیوستها


فهرست جداول:

جدول 4-1 : وضعیت پاسخگوئی به سوالات فرضیه‌ها

جدول 4-2 : جمع‌بندی اطلاعات مربوط به آزمون آماری t برای فرضیه های

فرعی تحقیق

جدول 4-3 : فراوانی و درصد سمت پاسخ دهندگان

جدول 4-4 : فراوانی و درصد تجربه کاری پاسخ دهندگان

جدول 4-5 : فراوانی و درصد تحصیلات پاسخ دهندگان

جدول 4-6 : فراوانی و درصد پاسخگویی به سوالات فرضیة فرعی شماره یک

جدول 4-7 : فراوانی و درصد پاسخگویی به سوالات فرضیة فرعی شماره دو

جدول 4-8 : فراوانی و درصد پاسخگویی به سوالات فرضیة فرعی شماره سه

جدول 4-9 : جمع‌بندی فراوانی و درصد پاسخگوئی به سوالات فرضیه‌های

فرعی برای تحلیل فرضیه اصلی تحقیق

جهت دریافت فایل حسابداری دولتی (موانع و راهکارها) لطفا آن را خریداری نمایید


گزارش کارآموزی نساجی کارخانه ایران پوپلین

دانلود گزارش کارآموزی نساجی کارخانه ایران پوپلین فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 144 فهرست: تاریخچه شرکت ایران پوپلین کنترل پارچه های خام مشخصات پارچه های تولید شده درکارخانه مقدمات تکمیل پرزسوزی سفیدگری بزرگ سفیدگری کوچک شستشو اهارگیری پخت سفیدگری سفیدبرفی مرسریزاسیون ماشین مرسریزه کریشه یا اثر موضعی ( شیر شکری) در سطح پارچه چاپ شابلون سازی ماشینهای چاپ ماشین چاپ روتاری اشتورک ماشین چاپ روتاری زیمر ماشین فیکسه رنگسازی ماشین ...

گزارش تخصصی معلمان چگونگی برطرف کردن مشکل املای دوتن از دانش آموزان ضعیف به وسیله ی شورای آموزگاران و اولیا

دانلود گزارش تخصصی معلمان چگونگی برطرف کردن مشکل املای دوتن از دانش آموزان ضعیف به وسیله ی شورای آموزگاران و اولیا بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 12 دانلود گزارش تخصصی معلمان,راهکارها,پیشنهادات,گزارش تخصصی فرهنگیان, این گزارش تخصصی جهت ارائه برای ارزشیابی و کسب امتیاز کامل و همچنین جهت ارائه به عنوان تحقیق ارتقاء شغلی بسیار کامل میباشد مقدمه : شاید بسیاری از افراد وقتی واژه دیکته را می شنوند یک معلم به ذهنشان می آید که کتاب فارسی را در دست دارد و کلمات را بلند بلند برا ...

پرسشنامه نگرش در کار شماره 90

هدف:بررسی اینکه نگرش شما در کار چگونه است؟ ابعاد:ندارد گویه:دارای 20 گویه کی باشد. تعداد صفحات: دارای 2 صفحه می بالشد. منبع:دکتر محمد مقیمی و دکتر مجید رمضان 1394 ...

دانلود مقاله CPFR

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word تعداد صفحه:18 خلاصه: مردم با این نظر موافق هستند که اینترنت برای ادغام و کنترل زنجیره عرضه امروزه بسیار مهم است ، بسیاری از شرکتها خودشان سایت دارند، هر چند ، هنوز هم بسیاری از آنها واقعا نمی دانند که اینترنت چه مزایایی برای فرآیندها و عملکردهای آنها دارد . در راستای طرح های مشارکتی ، پیش بینی ها و تکمیل این قبیل طرح ها ( CPFR ) شرکتها می توانند قابلیت و توانایی خود را از طریق تقاضای مشارکت و مطلع بودن از زنجیره تقاضای دوستان و همکاران خود ...

پرسشنامه نگرش در مورد محیط کار شماره 91

هدف: بررسی نگرش کارکنان در مورد محیط کار. ابعاد: گویه:دارای 12 گویه می باشد. تعداد صفحات:دارای 2 صفحه می باشد. منبع:دکتر محمد مقیمی و دکتر مجید رمضان 1394 ...

دانلود مقاله ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات و تغییرات در نقطه بهینة بهره وری

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word تعداد صفحه:60 مقدمه: شاید در این مقاله که به بررسی صنعت چاپ بسته بندی، تبلیغات، بازاریابی ، بازار هدف … و تأثیر آن در افزایش فروش و در طی آن افزایش سود و کاهش هزینه ها و در یک کلمه ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات و تغییرات در نقطه بهینة بهره وری می پردازد اشارة مستقیمی به ارتباط آن با مهندسی صنایع نشده باشد. اما در گیردار مقاله نقش مهندسی صنایع به خوبی قابل تشخیص می باشد. لازم به ذکر است که یکی از عوامل اصلی شکست محصولات ما در صادارت ...